PhilipsAventIran.Com,اونت,توصیه های شیرخوردن با شیشه شیر

توصیه های شیرخوردن با شیشه شیر

10 اسفند 1396 بازدید : 12,185 نظرات : 0
موقعیت گرفتن نوزاد در آغوش شما در زمان شیرخوردن با شیشه شیر، بسیار به زمانیکه نوزاد شما از سینه تغذیه می کند بستگی دارد.

زمانیکه کودک شما از سینه تغذیه می کند، او را به صورت خاصی در آغوش بگیرید تا براحتی بتوانید در زمان تغییر روش تغذیه با شیشه شیر، این تغییر را براحتی اعمال نمایید.

شیشه شیر و نوزاد را باهم بگیرید

نوزاد را به گونه ای بگیرید که در زمان تغذیه با شیشه شیر تماس چشمی مستقیم با او داشته باشید، به صورت نیمه خوابید و نزدیک به خودتان، اگر به سختی می توانید این کار را بکنید، از یک بالش کمک بگیرید.

·         نوزاد شما از خوردن شیر با شیشه زمانی لذت می برد که با اوصحبت کنید و به او لبخند بزنید.

·         شیشه شیر را به گونه ای در دهان نوزاد خود قرار دهید که شیر در سرشیشه قرار بگیرد، در این صورت در ابتدای شیر خوردن، نوزاد هوا نمی بلعد.

·         اگر در زمانی که نوزاد را در آغوش می گیرید، نا آرامی می کند، صبور باشید و کمر او را با آرامی ماساژ دهید تا او ترغیب به نوشیدن با روش جدید شوید.

·         در ابتدای شروع کردن این روش، بهتر است به نوزاد خود اجازه دهید به صورت نا پیوسته شیر موجود را بنوشد، این کار باعث می شود از مقاوت او در برابر روش جدید جلوگیری کنید.

موقعیت نوزاد خود را تغییر دهید

همانگونه که در زمان تغذیه با سینه نوزاد شما از سینه چپ و راست شما شیر می نوشد، لازم است در زمان شیر دادن با شیشه نیز به او موقعیت های متفاوت (چپ و راست) را امتحان کنید، اینکار به رشد چشمان و گردن نوزاد شما کمک می کند. از همان ابتدا زمانی که نوزاد شما بهانه گیری می کند و شیرخوردن را قطع می کند، در ادامه موقعیت او را از چپ به راست یا راست به چپ تغییر دهید و شیر دادن را ادامه دهید تا به این روش عادت کند.

شیر دادن به صورت بغل کردن به صورت فوتبال امریکایی
این روش برای شما که دوقولو دارید یا سزارین کرده اید، بسیار مناسب است، برای کمک به نوزاد خود در نگه داشتن او می توانید از یک بالش زیر بغلتان استفاده کنید.

از سرشیشه مناسب استفاده کنید

استفاده از سرشیشه مناسب با سن نوزاد شما بسیار مهم است. شما می توانید از سر شیشه های با سرعت کم، متوسط و زیاد استفاده کنید.

·         نوزاد تازه متولد شده به سر شیشه نرم، با سرعت کم نیازمند است.

·         اگر نوزاد شما زمان زیادی طول می کشد تا شیر درون شیشه را به اتمام برساند یا در وسط شیر خوردن خسته می شود و شیر خوردن را تمام می کند، این موضوع نشان دهنده کوچک بودن سرشیشه شما است؛ سعی کنید از سرشیشه های جریان متوسط استفاده کنید.

·         اگر نوزاد شما در میان شیر خوردن شیر بالا می آورد و دور دهان او شیر دیده می شود، یا سرفه می کند نشان دهنده برزگ بودن سرشیشه اوست.

·         اگر شما علاقمند به استفاده از سرشیشه های متفاوتی هستید، می توانید از سر شیشه های جریان متغییر فیلیپس اونت استفاده کنید.

 با انواع بطری های شیرخوری و سرشیشه های فیلیپس اونت آشنا شوید

پر بازدیدترین مطالب
تاکنون نظری ثبت نشده است . شما اولین نفری باشید که نظر میدهد !
عضویت در خبرنامه
دریافت آخرین اخبار، رخدادها، مقالات، محصولات جدید و فروش های ویژه از طریق خبرنامه سایت اونت
پيام

پيام