PhilipsAventIran.Com,اونت,نکاتی برای ایجاد عادت مفید در کودکان

نکاتی برای ایجاد عادت مفید در کودکان

06 دی 1397 بازدید : 2,873 نظرات : 0
یک تعریف خوب برای عادت این است: مجموعه رفتارهای روزانه کودک، که نیاز او برای خوابیدن در طول روز و شب تامین کند

 فیلیپس اونت ایران

 

شما می توانید قوانین سخت گیرانه یا راحت برای کودک خود وضع کنید و عادات او را شکل دهید.

یک تعریف خوب برای عادت این است: مجموعه رفتارهای روزانه کودک، که نیاز او برای خوابیدن در طول روز و شب تامین کند. این بدین معنی است که هم شما و هم نوزادتان درک مبهی از سپری شدن روز دارید، بنابراین لازم است برای فعالیت های روزانه خود برنامه ریزی کنید.

 
ابتدا با اجزای مورد نیاز کودک خود در روز آشنا شوید و پس از آن برای آنها برنامه ریزی کنید

شیردهی اولین نکته است. تغذیه خوب، متوالی، به موقع در هفته های ابتدایی تولد باعث تولید شیر بیشتر برای شما می شود. تغذیه به موقع و متوالی نوزاد یکی از نیاز های اساسی نوزاد است. پس از آنتلاش کنید با افزایش مدت زمان شیرخوردن نوزاد، فواصل شیردهی را بیشتر کنید. این عادت شیردهی باعث می شود به میزان شیر تولید شده شما آسیب وارد نشود.

 
خوب خوابیدن برای نوزاد شما ضروری است و به ایجاد یک عادت مناسب کمک می کند.

بازهم تاکید میکنیم، قبل از اینکه برای اینکار برنامه ریزی کنید روی زمان خوابیدن از همان ابتدا کار کنید. آموزش الگوی خواب خوب به نوزاد شما نه تنها برای او خوب است، بلکه به رفاه خانه نیز کمک به سزایی می کند.

 

روز را با شیردهی به نوزاد خود شروع کنید بمحض اینکه بیدار شد

نوزاد شما ممکن است یک یا دو ساعت پس از اینکه اولین بار صبح بیدار شد، وابسته به سن او دوباره یک چرت کوتاهی بزند.

 

به نوزاد خود حمام های اول وقت بعدازظهرها معرفی کنید

زمانیکه نوزاد شما سه تا چهار ماهه شد، حمام، ماساژ، غذا، لالایی و محیط آرامش بخش برای او علائمی می شوند که او بداند همکنون وقت خواب است. علاوه بر آن این روش، یک روش دوست داشتنی برای پایان روز است.

 

دقت کنید نوزاد شما چه زمانی خسته می شود

بالاترین زمانیکه نوزاد یک تا شش ماهه می تواند بیدار بماند نزدیک به 90 دقیقه است. این زمان راهنمایی برای شما است تا بدانید نوزادتان چه زمانی خسته می شود. اگر شما زودتر یا دیرتر از این زمان تلاش کنید او را بخوابانید در مقابل شما مقاومت خواهد نمود. نوزاد تازه متولد شده شما در هفته های ابتدایی زندگی تنها تا زمانی بیدار می ماند که او به شیردهید (45-60دقیقه)، و مجدد به خواب می رود.

 

زمان تغذیه

اگر فاصله بین تغذیه نوزاد شما بین سه تا چهار ساعت است، تلاش کنید اولین وعده تغذیه را در صبح زود، میانه صبح، میانه بعدازظهر، ابتدای شب و آخر شب انجام دهید. بگذارید نوزاد شما شب ها به صورت طبیعی برای خوردن شیر بیدار شود.

 

اگر به نوزادتان شیر خود را می دهید...

هیچ روال برای تغذیه نوزاد وجود ندارد و هر زمان احساس گرسنگی کرد یا شما احساس کردید باید به نوزاد خود شیر بدهید و سینه شما از شیر پر شده است اینکار را انجام دهید. اینکار باعث می شودعلاوه بر تامین نیاز نوزادتان، شیر شما نیز به خوبی ایجاد شود.

 

خواهشمند است نسبت به این موضوع آگاه باشید که اطلاعات ارائه شده در این مقاله به عنوان یک توصیه کلی است و نمی توان آنرا به عنوان جایگزینی جهت تجویز پزشکان متخصص قرار داد. اگر شما نسبت به بروز حساسیت در نوزاد خود مشکوک هستید، ابتدا به پزشک خود مراجعه کنید. فیلیپس اونت ایران هیچگونه مسئولیتی در قبال آسیب احتمالی بروز کرده در برابر استفاده از اطلاعات این وب سایت قبول نخواهد کرد، خواهشمند است حتماً با پزشک خود مشورت کنید. فیلیپس اونت ایران

پر بازدیدترین مطالب
تاکنون نظری ثبت نشده است . شما اولین نفری باشید که نظر میدهد !
عضویت در خبرنامه
دریافت آخرین اخبار، رخدادها، مقالات، محصولات جدید و فروش های ویژه از طریق خبرنامه سایت اونت
پيام

پيام